Sunday, April 11, 2010

Maklumat Negara-negara lain

Pelajar boleh mendapatkan maklumat mengenai negara-negara lain terutama negara-negara yang dipelajari seperti Indonesia, Kanada, Australia dan lain-lain dengan klik sahaja maklumat yang telah saya sertakan dalam blog ini. Semoga memberi manafaat kepada para pelajar.
Maklumat negara lain.
Jumlah Penduduk Negara-Negara Di Dunia

14 comments:

mamu said...

Salam, ckg Razli, bestnya ada info gunung di malaysia, gunung tertinggi di Batu Pahat Gunung Banang ke Gunung Soga..tq cikgu

sup_ayam said...

bgos arr ckgu nie !!

xyh arr ssh nk cri..

hehe xD

sup_ekor said...

ckgu blog nie mmg bgos..

sbb bnyk mmberi sy pgetahuan..

n mbuka minda utk mgunjungi tmpt2

trsebut......bru best..

huhuhu

sahzam afendey said...

assalamualaikum,gunung banang amat menarik dan boleh memukau mata mata.saya amat berharap agar cikgu di sekolah boleh mengadakn exspidis ke Gunung Banang.saye berharp jug agar ckgu razli boleh menambah pelbagai informasi yg menrik didlm blog ini.contohnya lokasi pelancongan dan sebagainya.sye juga melihat inforasi tentang empangan2 di malaysia.amat menarik dan sungguh best sekali.walaupun sungai tersebut telah di cemari dgn smph2 tetapi kami dpt mengetahui sedikit sebanyak pengetahuan am dlm blog ini.

slay said...

ckg perlu mengadakn 1 lawatan smbil blajar utk plajar tingkatan 5 supaya kami dapat lbih mndlami ilmu pengetahuaan tntang mata plajaran geografi

kubung_man said...

bnyk pgetahuan y sy dpt...

sy hrp dpt lebih bnyk ag mklumat dlm

blog ckgu nie

napsiah said...

assalamualaikum kepada cikgu razli,saya amat berpuas hati atas info tentang gunung2 dan hutan simpan ydi malaysia yang telah disediakan oleh cikgu.dengan malumat yang cukup terperinci itu membuatkan saya lebih mudah paham untuk mempelajarinya.saya ingin mengucapkan terima kasih pada cikgu razli.you are the best teacher.

ct_hanie said...

assalamualaikum? cikgu razli, sy berpuas hati dgn maklumat yg di berikan. selama ni sy kurang pasti dgn maklumat tmn negara, hutan simpan & gunung ganang tp skrg smuanya menjadi mudah dgn blok yg disediakan. tQz.

amuk said...

Assalamualaikum... banyak yang saya pelajari dari maklumat yang telah saya baca dari facebook cikgu...maklumat ini sangat berguna kepada saya untuk menjawab SPM nanti...saya harap dapat menyalin semua maklumat untuk disimpan dan digunakan....

redzuan said...

cikgu, saya sungguh seronok melihat blog cikgu yang sungguh menarik.saya berharap cikgu dapat mengadakan lawatan sambil belajar ke pusat pelancongan yang terdekat.

Azura menangis said...

assalamualaikum... saya beruntung dapat membaca maklumat yang telah cikgu berikan...saya harap dapat menyalin maklumat itu untuk kegunaan saya menjawab SPM nanti....
sekian,terima kasih...

azura merajuk said...

terima kasih cikgu....

m.hilmi _09 said...

Cikgu Razli, pelbagai info yang boleh didapati di blog cikgu. Pelbagai taman negara di Malaysia yang memukau pandangan termasuklah Taman Negara Tanjung Piai. Saya berharap cikgu dapat mengadakan lawatan sambil belajar ke Taman Negara Tanjung Piai. Terima KASIH.

portgas.d.ace said...

thanhz ckg kerana bgi info yg menarik tntag geografi